Harmonogram dnia
Ramowy plan dnia dla grupy biedronek, motylków i krasnoludków. | |
---|---|
6:30-8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. |
8:00-8:30 | Zabawy integracyjne z grupą. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotoryczną). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. |
8:30-8:45 | Ćwiczenia poranne. |
8:45-9:00 | Przygotowanie do śniadania. |
9:00-9:30 | Śniadanie. |
9:30-11:00 | Realizacja zadań edukacyjnych przez zajęcia z całą grupą. |
11:00-11:45 | Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne). |
11:45-12:00 | Przygotowanie do obiadu. |
12:00-12:30 | Obiad. |
12:30-14:15 | Leżakowanie. |
14:15-14:30 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14:30-14:45 | Podwieczorek. |
14:45-17:00 | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. |
Ramowy plan dnia dla grupy pszczółek i żabek. | |
---|---|
6:30-8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. |
8:00-8:30 | Zabawy integracyjne z grupą. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotoryczną). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. |
8:30-8:45 | Ćwiczenia poranne. |
8:45-9:00 | Przygotowanie do śniadania. |
9:00-9:30 | Śniadanie. |
9:30-11:00 | Realizacja zadań edukacyjnych przez zajęcia z całą grupą. |
11:00-11:45 | Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne). |
11:45-12:00 | Przygotowanie do obiadu. |
12:00-12:30 | Obiad. |
12:30-12:45 | Ćwiczenia relaksacyjne. |
12:30-14:15 | Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. |
14:15-14:30 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14:30-14:45 | Podwieczorek. |
14:45-17:00 | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. |
Ramowy plan dnia dla grupy Smerfy. | |
---|---|
6:30-8:40 | Schodzenie się dzieci do sali, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy integracyjne z grupą. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję, wzrokową słuchową, grafomotoryczną).Rozmowy kierowane zgodnie z zainteresowaniami dzieci. |
8:40-8:55 | Ćwiczenia poranne. |
8:55-9:00 | Przygotowanie do śniadania |
9:00-9:30 | Śniadanie. |
9:30-11:00 | Realizacja zadań edukacyjnych przez zajęcia z całą grupą. |
11:00-12:00 | Spacery ,zabawy dowolne na świeżym powietrzu ( w ogrodzie na boisku, parku) lub w sali (ćwiczenia gimnastyczne). |
12:00-12:10 | Przygotowanie do obiadu. |
12:10-12:35 | Obiad. |
12:35-12:50 | Ćwiczenia relaksacyjne. |
12:50-13:50 | Zabawy dydaktyczne ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań na podstawie literatury dziecięcej(ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. |
13:50-14:00 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14:00-14:25 | Podwieczorek. |
14:25-16:30 | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do możliwości i potrzeb dzieci. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Zabawy dowolne w sali. |